Log In

sss

Achizitii publice (250)

Imprimate la comanda

  • 20 Ianuarie 2020 |

Achizitia se desfasoara in SEAP la sectiunea Publicitate anunturi nr.anunt ADV 1126325/20.01.2020

Valoarea estimata :12054.20 lei fara TVA

Data limita depunere oferta :22.01.2020 ora 12:00

La pozitiile enumerate din necesarul de imprimate se aduc urmatoarele completari:

 poz 1 : Bacteriologie BK este un formular care il folosim(cu specificatiile enumerate in necesar)

 poz 6: Dimensiunea etichetelor  este de 10,5 cm x 5,5 cm

 poz 9: coperti cartonate

 poz 20: pe una din laturile de 50 cm plicul este deschis(simplu fara partea care inchide plicul)

 

 

Citeşte mai departe ...

Tonere

  • 20 Ianuarie 2020 |

Achizitia se desfasoara in SEAP la sectiunea publicitate anunturi nr.anunt ADV1126218/20.01.2020

Valoarea estimata :2660,00 lei fara TVA

Data limita depunere oferta :22.01.2020 ora 12:00

Citeşte mai departe ...

Carucior transport pacienti

  • 17 Ianuarie 2020 |

Achizitia se desfasoara in SEAP la sectiunea Publicitate anunturi nr.anunt ADV 1125965/17.01.2020

Valoarea estimata :10950.00 lei fara TVA

Data limita depunere oferta :21.01.2020 ora 12:00

Citeşte mai departe ...

Achizitie de reactivi si consumabile pentru efectuarea analizelor de imunohistochimie cu punere la dispozitie cu titlu gratuit a unui sistem complet automat pentru IHC, ISH si FISH

  • 16 Ianuarie 2020 |

Nr.1338 din  15.01.2020

 

 

ANUNT

 

            Prin prezenta va aducem la cunostinta ca în data de 20.01.2020, ora 12,00, la sediul Spitalului Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Oradea din str. Corneliu Coposu, nr.12 – Sala de raport, va avea loc  procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, având ca obiect încheierea contractului de Achizitie de reactivi si consumabile pentru efectuarea analizelor de imunohistochimie cu punere la dispozitie cu titlu gratuit a unui sistem complet automat pentru IHC, ISH si FISH. Analizele care se vor efectua în cadrul contractului, cu anticorpi monoclonali şi policlonali în format Ready to use (RTU) optimizaţi pentru aparatul automat de IHC pregatiţi pentru secţiuni incluse la parafina cu marcaj IVD si CE, sunt mentionate in Caietul de sarcini nr.642 din 09.01.2020.

            Drept urmare ofertantii interesati, până în data de ­­­­­­­­­­­­­20.01.2020, ora 11,00 să depuna oferta pentru produsele mai sus menţionate, la sediul Spitalului Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Oradea din Oraselul  Copiilor, etaj 1 - Secretariat.

            Documentaţia de atribuire se poate ridica gratuit şi de la sediul instituţiei noastre, et.1,  serviciu achiziţii publice-contractare sau se poate descarca de pe site-ul www.scmo.ro – achizitii publice .

            Valabilitatea contractului va fi de maxim 2 luni de la data semnarii contractului de catre ambele parti.

 

Citeşte mai departe ...

Servicii de catering pentru preparare, ambalare si livrare hrana pentru bolnavii din cadrul SCMO

  • 16 Ianuarie 2020 |

Nr.1351 din 15.01.2020

 

 

ANUNT

 

          Prin prezenta va aducem la cunostinta ca în data de 17.01.2020, ora 13,30, la sediul Spitalului Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Oradea din str. Corneliu Coposu, nr.12 – Sala de raport, va avea loc  procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare, având ca obiect încheierea contractului de Servicii de catering pentru preparare, ambalare si livrare hrana pentru bolnavii din cadrul SCMO

          Drept urmare ofertantii interesati, până în data de 17.01.202, ora 13,00 să depuna oferta pentru serviciile  mai sus menţionate la sediul Spitalului Clinic Municipal Dr. Gavril Curteanu Oradea din Oraselul  Copiilor, etaj 1 - Secretariat.

          Documentaţia de atribuire se poate ridica gratuit şi de la sediul instituţiei noastre, et.1,  serviciu achiziţii publice-contractare sau se poate descarca de pe site-ul www.scmo.ro – achizitii publice .

          Prestarea serviciilor de catering pentru preparare, ambalare si livrare hrana pentru bolnavii din cadrul SCMO va incepe la data de 21.01.2020.

 

Citeşte mai departe ...

Aparate de masurat

  • 16 Ianuarie 2020 |
Numar anunt: ADV1125832
Tip contract: Furnizare
Tip anunt: Achizitii directe
Data limita depunere oferta: 21.01.2020 09:00
Cod si denumire CPV: 38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
Valoarea estimata 34.500,00  RON
Citeşte mai departe ...

Tavite carton

  • 16 Ianuarie 2020 |

Achizitia se desfasoara in SEAP la sectiunea publicitate anunturi nr.anunt ADV1125790/15.01.2020

Valoare estimata : 3445,00 lei fara TVA

Data limita depunere oferta :17.01.2020 ora 10:00

Citeşte mai departe ...

Servicii de publicitate si pentru evenimente

  • 14 Ianuarie 2020 |

Contractarea de servicii de informare și publicitate - Cod CPV 79341000-6 – Servicii de publicitate, precum și achiziția serviciilor de organizare evenimente - Cod CPV 79952000-2 – Servicii pentru evenimente aferente proiectului ROHU 386 „Improving cross-border health care services with modernized medical equipment within Dr. Gavril Curteanu Hospital in Oradea and Bekes County Central Hospital” (“Îmbunătățirea serviciilor medicale transfrontaliere cu echipamente medicale modernizate în cadrul Spitalului Municipal Dr.Gavril Curteanu Oradea și Spitalul Județean Central Bekes”)

Citeşte mai departe ...

Pachet hartie EKG

  • 13 Ianuarie 2020 |

Achizitia se desfasoara in SEAP la Sectiunea Publicitate Anunturi numar anunt ADV1125248/13.01.2019

Valoarea estimata : 4730,00 lei fara TVA

CPV 22993200-9 Hartie sau carton termosensibile

Data limita depunere oferta :15.01.2020 ora 12:00

Citeşte mai departe ...

Reactivi si consumabile pentru efectuarea analizelor de imunohistochimie cu punere la dispozitie cu titlu gratuit a unui sistem complet automat pentru IHC, ISH si FISH

  • 13 Ianuarie 2020 |

Achizitie de reactivi si consumabile pentru efectuarea analizelor de imunohistochimie cu punere la dispozitie cu titlu gratuit a unui sistem complet automat pentru IHC, ISH si FISH. Analizele care se vor efectua în cadrul contractului, cu anticorpi monoclonali şi policlonali în format Ready to use (RTU) optimizaţi pentru aparatul automat de IHC pregatiţi pentru secţiuni incluse la parafina cu marcaj IVD si CE, sunt mentionate in Caietul de sarcini nr.642 din 09.01.2020.

Citeşte mai departe ...

Servicii de publicitate si pentru evenimente

  • 08 Ianuarie 2020 |

Contractarea de servicii de informare și publicitate - Cod CPV 79341000-6 – Servicii de publicitate, precum și achiziția serviciilor de organizare evenimente - Cod CPV 79952000-2 – Servicii pentru evenimente aferente proiectului ROHU 386 „Improving cross-border health care services with modernized medical equipment within Dr. Gavril Curteanu Hospital in Oradea and Bekes County Central Hospital” (“Îmbunătățirea serviciilor medicale transfrontaliere cu echipamente medicale modernizate în cadrul Spitalului Municipal Dr.Gavril Curteanu Oradea și Spitalul Județean Central Bekes”)

Citeşte mai departe ...

Servicii de medicina muncii

  • 30 Decembrie 2019 |

Autoritatea contractanta doreste sa achizitineze Servicii de medicina muncii

Ofertantii interesati vor transmite pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., propunerea tehnica si propunerea financiara , pana la data de 06.01.2020 ora 10:00.

Valoarea estimata este de 12000 lei fara TVA.

Contractul se va incheia pe o perioada de 3 luni, pana la data de 31.03.2020.

Ofertantul care va fi desemnat castigator pe baza ofertelor transmise pe adresa de e-mail, va incarca in SEAP oferta de pret. Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut dintre ofertele declarate admisibile. Termen de plata 60 de zile de la data receptiei.

Citeşte mai departe ...

Audit privind achizitiile publice

  • 30 Decembrie 2019 |

Anunt de participare

   Spitalul Clinic Municipal ''DR. GAVRIL CURTEANU'' ORADEA, în calitate de Beneficiar, solicita oferte de pret in vederea achizitionarii prin achizitie directa a serviciilor de Audit privind  achizitiile publice

   Ofertantii interesatii vor transmite pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pana la data de 31.12.2019 ora 10:00, oferta de pret intocmita conform caietului de sarcinii nr. 38004 din 20.12.2019.

Citeşte mai departe ...

Servicii de intretinere pagina web, e-mail spital www.scmo.ro

  • 30 Decembrie 2019 |

Autoritatea contractanta doreste sa achizitineze servicii de intretinere pagina web e-mail spital, www. scmo.ro si Servicii de administrare si gazduire aplicatie web -programare servicii medicale on-line. 

Ofertantii interesati vor transmite pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., propunerea tehnica si propunerea financiara , pana la data de 03.01.2020 ora 13:00.

valoarea estimata este de 2100 lei fara TVA.

Contractul se va incheia pe o perioada de 3 luni, pana la data de 31.03.2020.

Ofertantul care va fi desemnat castigator pe baza ofertelor transmise pe adresa de e-mail, va incarca in SEAP oferta de pret. Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut dintre ofertele declarate admisibile. Termen de plata 60 de zile de la data receptiei.

Citeşte mai departe ...